مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-10اجتماعي

توزیع کلاه ایمنی بین آسیب پذیرترین افراد تصادفات رانندگی در امیریه 


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از توزیع کلاه ایمنی بین راکبین موتورسیکلت سوار در شهر امیریه در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از توزیع کلاه ایمنی بین راکبین موتورسیکلت سوار در شهر امیریه در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

حسین ابوطالبی 18 مهرماه در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر از راکبین موتورسیکلت سوار به عنوان آسیب پذیرترین افراد در تصادفات رانندگی نام برد و اظهار کرد: با توجه به تصادفات جرحی و فوتی بالا در بحث موتورسیکلت سواران، اهداءکلاه ایمنی جهت فرهنگ سازی استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی انجام می شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان گفت: راکبان موتورسیکلت از آسیب پذیرترین افراد در تصادفات رانندگی هستند لذا به منظور کاهش این آسیب ها و نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی این اقدام صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه درصد بسیار بالای تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت به دلیل نداشتن کلاه ایمنی است، افزود: طبق آمارهای موجود بیشترین آسیب های وارده به راکبان موتورسیکلت هنگام تصادفات در ناحیه سر است که گذاشتن کلاه ایمنی تأثیر زیادی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادفات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کلاه ایمنی بین آسیب پذیرترین افراد تصادفات رانندگی در امیریه 

توزیع کلاه ایمنی بین آسیب پذیرترین افراد تصادفات رانندگی در امیریه